zondag 12 augustus 2012

Tip; Budget manicure set action

lees verder...


Overal door huis heb ik vijlen liggen, maar als ik ze nodig heb kan ik ze niet vinden! Ook als ik onderweg ben moet ik een vijl in mijn tas hebben. Wanneer ik een haakje aan of scheurtje in mijn nagel heb kan ik er niet vanaf blijven, natuurlijk pulk ik er liever niet aan want dan zijn binnen een uur mijn nagels allemaal ongelijk of veel te kort :(

Gelukkig kwam ik bij de action dit complete roest vrij stalen manicure setje tegen! Deze gaat in mijn tas en komt er niet meer uit, nooit geen paniek meer wanneer onderweg mijn nagel breekt. Ook ga ik nog een setje halen voor thuis. Een doosje met 7 handige producten op een vaste plek leggen waar je hem altijd zult zien liggen is natuurlijk handiger dan overal losse vijlen verstoppen.


Er waren een aantal leuke kleuren en printjes, ik koos voor een mooie donkerbruine 'case' met een goud motief. Hij sluit aan een zijkant niet 100% maar zit toch stevig dicht. Ook zijn sommige tools er niet makkelijk uit of weer in te krijgen door het hoge randje. Ik vind dit geen groot probleem omdat alle producten er netjes uitzien en fijn werken! Ook het pincet is precies en trekt mijn wenkbrauwharen er volledig en simpel uit. De producten zijn van roest vrij staal wat zeker een pluspunt is!


Een super handig setje voor maar €1,89!
Het enigste nadeel vind ik dat het even prutsen is om een tool erin te krijgen of eruit te kunnen halen.
Verder ben ik super tevreden! ook de prijs is weer lekker budget.
x
 

1 opmerking:

  1. Leuk ga ik zeker ook halen! Ik zag dat je web niet heel bekend was en het is een leuek website dus dacht reageer even! Zou je lid willen worden van m'n blog dan ik ook van de jouwwe! beautyisworth.blogspot.nl Dat is mn blog! Ben nog wel een beetje bezig met stuff uitvogelen enzo!
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen