donderdag 9 augustus 2012

STASH; Lipgloss favorieten






Kijk verder...

Lipgloss... Iets wat ik niet vaak draag maar toch een leuk product vind mede door de meestal leuke verpakking en vele verschillende kleuren en shimmers. Ik heb vooral nude en roze tinten in mijn stash. Hier mijn favorieten !


Essence 'Ballerina Backstage' in de kleur; 01 Wear your little tutu
Een echt lief lichtroze kleurtje met veel kleine glittertjes. De verpakking is druk, maar toch erg leuk. De lipgloss blijft goed zitten en voelt fijn aan. 
Ik betaalde €1,75 voor deze lipgloss.




Essence 'Stay with me' in de kleur 02 My favorite milkshake
Een vrij standaard perzik-roze kleur, wel ruikt hij heel lekker. Ik vind het een handige lipgloss voor in mijn tas omdat hij klein is, en erg goed sluit! De applicator vind ik persoonlijk minder precies werken, misschien vind jij deze applicator juist wel veel fijner. De gloss blijft niet super lang zitten, even bijwerken af en toe is wel nodig.

Ik ben van plan de MAC Lip Erase te kopen, benieuwd of de kleur van de gloss door de lip erase beter uitkomt. Ik betaalde €1,99 voor de lipgloss




Catrice ...? in 060 Coralista (Alle informatie is eraf gesleten)
Super mooie perzik kleur! Ik hou echt van perzik kleurtjes dus deze is zeker mijn meest gedragen lipgloss. Niet te overheersende kleur waardoor hij vrijwel bij alle ooglooks past. Ik pak deze lipgloss meestal wanneer ik even snel de deur uit moet (zonder verdere make up op), voor een toch wat frisse uitstraling. Hij voelt licht aan op mijn lippen en blijft zeker twee uur mooi zitten.
Ik betaalde €3,79 voor de lipgloss. (Ik vind deze lipgloss het geld zeker waard)




Essence 'xxxl nudes' in de kleur; 01 Pure beauty.
Een mooie langwerpige verpakking met sierlijke 'versieringen' en tekst. Ook de dunne vrij lange applicator vind ik fijn werken, de gloss is precies aan te brengen. Van de glitters in de gloss zie op je lippen vrij weinig terug. De geur is heel licht en dus niet storend, persoonlijk vind ik dit fijner dan de hele zoete aanwezige geuren! Voelt fijn aan en plakt niet, wel heeft de lipgloss een dunne structuur waardoor hij niet heel lang blijft zitten. Prima lipgloss, draagbare kleur en een super prijsje van €1,79!




ELF Plumping lip glaze in de kleur 'Peach passion'
Deze €1,00 kostende plumping lipgloss zou je lippen extra volume geven!
Als eerste vind ik de verpakking erg netjes, ook heeft het een fijn formaat en is het stevig dicht te draaien. De gekleurde gloss heeft geen geur en plakt niet overdreven, hij geeft een lichte tint aan je lippen. Wanneer je de (sterk naar mint ruikende) plumping gloss aanbrengt word de kleur iets donkerder. Mijn lippen begonnen licht te tintelen, niet storend. Je moet wel van mint houden want hij ruikt een tijdje vrij sterk! Mijn lippen kregen niet meer volume door de plumping gloss. ik vind dit niet erg, aan de ene kant belooft het product het natuurlijk wel dus verwachtte ik het toch... aan de andere kant is het verder een prima gloss voor wel een heel budget prijsje.



Bovenste twee lipglossjes zijn van Catrice uit de Nymphelia LE in de kleuren; 03 Nymph's glow & 02 Blossom. Ik vond deze een tijd geleden in de kortingsbak voor €2,50 per stuk.  ik had 3 redenen om deze te kopen.. 1;tas formaat 2;draagbare kleuren 3;fijne prijs. Ze hebben een lichte geur die wanneer ik de gloss heb aangebracht eigenlijk niet eens meer ruik. Ze voelen zacht en verzorgend aan, plakken niet maar blijven niet bijzonder lang zitten. ik draag 02 blossom op mijn bovenlip en 03 nymph's glow op mijn onderlip.




Catrice Colour Show in de kleur; 100 Sun kissed
Een iets meer opvallende gloss met duidelijke gouden shimmer! Ik heb hem nooit veel gedragen tot nu.. ik vind hem toch wel leuk staan nu ik iets bruiner ben, lekker zomers! De verpakking is erg netjes en duidelijk, ook brengt hij fijn aan. Ik vind hem wel iets aan de plakkerige kant. ik betaalde voor deze lipgloss €3,79.




Als laatste mijn nieuwste aankoop! Gosh Brillant A levres in 0084 die ik afgelopen woensdag voor €5,00 kocht tijdens de Gosh actie (alle lip producten €5,00)

Op mijn hand was de kleur super duidelijk, gelukkig op mijn lippen ook! De geur is minimaal, hij is precies aan te brengen met de schuine applicator en voelt zacht en verzorgend aan. Mooie strakke verpakking met goed sluitende dop. Hij blijft erg lang mooi op mijn lippen. Ik ben blij dat ik deze lipgloss voor vijf euro heb kunnen kopen anders was ik hem nooit tegengekomen denk ik. Eigenlijk kan ik geen minpunten bedenken en ben dus zeer tevreden!

Ondanks dat ik deze kleurtjes erg leuk vind en de meeste ook fijn voelen op mijn lippen draag ik toch liever een lipstick. Dragen jullie liever een lipgloss of lipstick?

x

1 opmerking:

  1. Die van Gosh is echt mooi, veel beter dan bijvoorbeeld een roze lipgloss met zilveren glitters (tiphint)

    BeantwoordenVerwijderen