vrijdag 17 augustus 2012

Favorieten; Zomerse producten




Wat een zomers weer! Op mijn balkon (zonder wind of schaduw) word het me soms iets te heet, maar klagen doe ik niet! En wanneer het mooie weer iets minder word gebruik ik gewoon wat extra zomerse producten! 
lees verder...

 
Vandaag twee producten die mij echt een ‘summer feeling’ geven! Ik voel me er fris en vrolijk door.
Als eerste twee bodybutters;



Pink Grapefruit van ‘The body shop’

Ik hou zo ontzettend veel van deze geur! Hij is niet te zoet maar heerlijk fris. Jammer genoeg is de pink grapefruit lijn uit het assortiment :(

Een mooi gekleurde verpakking met een fijne inhoud van 200 ml, de bodybutter is heel romig en smeert fijn uit. Een dun laagje is genoeg, de geur blijft een aantal uur aanwezig! Op de verpakking staat dat deze bodybutter geschikt is voor de normale huid, maar ook mijn droge plekjes verzorgt hij super!
Bodybutters van ‘The body shop’ zijn in 'TBS' winkels en online via hun webshop te koop en kosten €15



Mango & Papaya van de ‘I love…’ lijn (verkrijgbaar bij Douglas) voor €6,95

Ook dit vind ik een fijne bodybutter! Hij is iets dikker maar smeert toch gemakkelijk. De geur is niet heel sterk maar gewoon lekker fris en zoetig. Een vrolijke verpakking met een leuke tekst, 200ml aan fijne bodybutter voor maar €6,95 verkrijgbaar in verschillende geur varianten! Super toch?

de tekst; 
The fruity fantastico. feel scintillated as my tropical aromas of juicy mango fused with sweet succulent papaya leave your senses exotically exhilarated; believe me, you never thought fruits were so darn delicious


links; mango & papaya 'Douglas' rechts; pink grapefruit 'TBS'
uitgesmeerd





Als laatste mijn favoriete parfum van dit moment!
Escada Marine Groove 
Alleen de verpakking vind ik al geweldig, de overloop van licht naar donkerpaars/roze!

Ik heb meerdere geuren van Escada geroken en vond ze eigenlijk allemaal wel bij mij passen. Voor mijn verjaardag kan dus standaard een geur van Escada op het lijstje. Marine Groove is een sterke fruitige geur, opgebouwd als volgt;
  • top : passievrucht, rode aalbes, grapefruit en mango
  • midden : pioenroos, cyclaam, jasmijn en vioolblaadjes
  • hart : muskus, witte cedehout en amber
Jammer genoeg is hij bijna op, gelukkig ben ik over ongeveer twee week jarig waardoor ik een nieuwe geur van Escada op mijn wishlist kan zetten


Wat zijn jullie favorieten zomer producten/geuren ?
x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten