zaterdag 18 augustus 2012

Review; Action nagellak remover pads


Wattenschijfjes zoeken, remover pakken..  kost moeite!
Pluizende wattenschijfjes, chemische geur, en een niet makkelijk mee te nemen fles. Ik testte de nagellak remover pads van de Action...

lees verder...
 
Gelukkig zijn er remover pads, en bij de Action kosten ze haast niks! Namelijk €0,95 voor 2x 30 stuks. De pads zijn 3 maanden houdbaar en aceton vrij, ze ruiken lekker fris en zijn goed doordrenkt met remover. Deze pads zijn verkrijgbaar in de geuren; green apple, strawberry en aloe vera. Ikzelf heb de green apple variant en vind deze lekker fris ruiken, niet te overdreven!

De pads beloven je nagellak snel te verwijderen zonder je nagels/nagelriemen uit te drogen. En inderdaad ik had maar 1 pad per twee nagels nodig en mijn vingers bleven heel vet achter. Het achtergebleven vette laagje vond ik persoonlijk niet zo fijn, gelukkig bleef er wel een fijne frisse geur achter en was het vette zo van mijn handen nadat ik er een doekje overheen haalde.


Een super handig product om mee te nemen, maar voor thuis gebruik ik toch liever een wattenschijfje met remover uit een fles. Het werkt net even wat sneller, is langer houdbaar en laat geen vettig laagje achter. Wel vind ik het jammer dat een remover uit een fles zo chemisch ruikt.

Ik ben erg tevreden! 60 pads voor maar €0,95 die ook nog eens fijn werken. 
x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten