maandag 20 augustus 2012

Review; All over stick - ELF



lees verder...


Ergens achterin mijn make up kastje vond ik deze twee sticks...

Al een hele tijd geleden plaatste ik mijn eerste en tot nu toe enigste bestelling bij ELF, een site met make up producten vanaf €1-, 

Ik was erg benieuwd naar de kwaliteit en bestelde een lipgloss, blush, eyeliner in de kleuren zwart en wit, twee nagellakjes en als laatste deze twee 'all over color sticks'. De verzendkosten waren hoger dan ik totaal betaalde voor de producten, maar ik moest en zou een aantal producten van deze site proberen! 

De eyeliners vond ik helemaal niks! De zwarte was licht grijs en de witte was heel waterig, erg jammer. Gelukkig waren de nagellakjes, sticks, de blush en lipgloss prima! 

Door het mooie weer ging ik op zoek naar mijn bronzers en highlighters, ik vond deze twee prima producten terug achter in mijn kastje. Gelukkig maar want het zijn super handige producten! Nu liggen ze weer gewoon vooraan bij mijn andere favorieten :)

Als je van plan bent make up te bestellen bij ELF dan raad ik dit product echt aan!

Wat zegt elf er zelf over?
3-in-1 stick voor uw ogen, lippen en/of gezicht! Die heldere kleur voor een gezonde gloed ligt nu binnen handbereik. De huid wordt meteen verzorgd en voelt zachter aan. Ideaal voor een frisse en natuurlijke kleur de hele dag door.

Swatches!
Links; Golden peach, Rechts; Persimmon


Onder; Golden peach, Boven; Persimmon


De verpakking oogt heel goedkoop, waar ik verder geen probleem mee heb! Als een 'euro' product kwalitatief goed is ben ik heel tevreden! De sticks geven veel kleur af, voelen zacht aan en zijn makkelijk te vervagen. Ze ruiken wel heel duidelijk naar sinaasappel, ik vind de geur fris (niet chemisch of nep)

Hebben jullie wel eens wat besteld bij ELF (EyesLipsFace) ?
x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten