dinsdag 17 juli 2012

Sieraden; LOVEly present





Uitpakken?







Gister 16 Juli. Een jaar na die eerste date ! :)
Ik nam mijn vriend mee naar Leiden, mijn favoriete stad waar ook het grootste deel van mijn familie woont. Ikzelf woon in een klein dorp in Friesland en vind het super leuk om af en toe naar een grote(re) stad te gaan. Tot nu toe hebben we elke keer slecht weer gehad tijdens ons bezoek aan leiden, erg jammer omdat de stad juist zo gezellig is wanneer de zon schijnt. Volle terrassen, gezellige mensen bootjes en winkels. Weer een reden om snel nog een keer terug te gaan.

Deze dag was mijn verrassing voor hem. Ik kreeg als cadeautje deze armband wat ik echt niet had verwacht, of had durven verwachten! Mijn vriend heeft een zelfde soort armband maar dan een heel stuk breder. 

Ikzelf heb een aantal sieraden die ik eigenlijk nooit af doe, zoals mijn ring en ketting omdat ze echt iets voor me betekenen. Leuk om nu ook een armband te hebben die iets betekend en echt bij me past.
Nu zijn we weer even stoer heheh :)






Dragen jullie een bepaald sieraad omdat het een betekenis heeft? Of wisselen jullie graag af?
x

1 opmerking:

  1. Nooh wat lief van hem! Nu nog een kat met zo'n halsband en dan zijn jullie complete.

    BeantwoordenVerwijderen