dinsdag 17 juli 2012

Review; Oogschaduw palette Bart Smit


Oogschaduw palette van de Bart Smit.... ?

lees verder...



'sticker eraf gehaald'



















Jullie kennen vast wel de mooie en zeker ook handige oogschaduw palettes van Sleek. Alles wat je nodig hebt voor een complete look in een mooie, stevige zwarte verpakking! Jammer genoeg zijn deze palettes alleen te bestellen via internet of te koop bij enkele Afro shops.

Ik las op de site van 'Beauty ill' over een dupe palette. Verkrijgbaar bij de Bart Smit voor maar €2,99! Toen ik gister een dagje in Leiden was en langs de Bart Smit liep besloot ik hem te kopen. Er was maar 1 variant, een palette met 'shimmery' kleurtjes. Ikzelf heb alleen het Sleek Storm en, Oh so special palette waar vooral neutrale kleuren inzitten dus deze kleuren waren zeer welkom!

Het palette lijkt precies op die van Sleek, dezelfde verpakking, maat en spiegel. Zou het pigment ook goed zijn? take a look :)

pluspunt!! bescherm folie.

oke, nu swatches!

De bovenste rij kleuren
De onderste rij kleuren


Wauw, dit had ik zeker niet verwacht!
Fijne kleuren, goed pigment en een hele zachte structuur. Ik hoop dat de Bart Smit met meerdere varianten komt :)

Er komt snel een look online, en ga zeker even kijken naar dit palette als je toch langs de Bart Smit loopt! Of zijn jullie zelfs zo benieuwd om er special de Bart Smit voor op te zoeken?

x





Geen opmerkingen:

Een reactie posten