woensdag 18 juli 2012

Review; 4x Budget mascara




Kijk verder...


Hoe hoger de prijs, hoe hoger de kwaliteit? Hmm, van sommige producten vind ik inderdaad de duurdere variant beter... aan de andere kant vind ik de wat goedkopere producten van merken zoals Essence en Catrice ook super. 4x budget mascara, welke vind ik het fijnst?



Essence Get Big Lashes 'Volume Curl' €2,29

'Zonder mascara'
'2 lagen mascara'
'2 lagen mascara'

De 'Volume Curl' heeft een fijn klein borsteltje in een boog vorm, ik vind dit erg makkelijk en precies werken. Hij maakt mijn wimpers mooi lang en krult redelijk.




Essence Get Big Lashes 'Volume Boost Waterproof' €2,49

'zonder mascara'
'2 lagen mascara'
'Na 2 plenzen water in mijn gezicht te hebben gegooid'

Deze mascara vind ik niet speciaal. Geen volume of krul extra, na twee plenzen water in mijn gezicht zijn al mijn wimpers aan elkaar geplakt en na een keer knipperen liep de mascara erg uit.




'I love Extreme 'Volume mascara' €2,79
...
'1 laag ! 
'1 laag !
My favorite! Na 1 laag maakt hij mijn wimpers mooi lang en gekruld. Ik vind hem vergelijkbaar met de eerste mascara (Essence Volume Curl) alleen maakt deze mijn wimpers donkerder en dikker. Ik gebruik niet meer als 2 lagen omdat mijn wimpers anders te dik en klonterig worden. Ook moest ik in het begin aan het grote borsteltje wennen, na een paar keer aangebracht te hebben was ik eraan gewend. Als je liever niet werkt met een grote borstel kun je hem dus beter niet kopen. Ik gebruik deze mascara al een lange tijd elke dag!



Action 'Max, Double Lash Volume' mascara €0,98
'zonder mascara'
'2 lagen'
Oke, budget is hij zeker! Ondanks de prijs en het fijne dunne rubberen borsteltje die mijn wimpers erg goed van elkaar scheid, gebruik ik hem eigenlijk nooit. Ik vind het resultaat niet goed genoeg en geef dan liever 2 euro meer uit.



Wat vinden jullie van budget mascara's in het algemeen ?
x


1 opmerking:

  1. Wat heb jij mooie lange wimpers!
    Ik kocht nooit budget mascara's tot voor kort. Ik heb een roze van ik dacht Essence en die is erg fijn. Daar zit ook een boogje in het borsteltje.

    BeantwoordenVerwijderen