zondag 15 juli 2012

Nagellak Review; China Glaze 'Stone Cold'


Yes, een nieuw favoriet lakje erbij!

lees verder...




China Glaze 'Stone Cold' de lak die ik samen met de China Glaze neon (review) lakjes bestelde. Ik was op zoek naar een beetje aparte zwarte nagellak, gelukkig kwam ik deze tegen toen ik swatches zocht van China Glaze op Google.

De nagellak komt uit de Hunger Games collectie, die bestaat uit 12 kleuren gebaseerd op de 12 districten uit de film.

Zo op het eerste gezicht lijkt het een normale zwart/zilveren nagellak. Op mijn nagels droogt hij mat (donkergrijs) op, met een mooie zilveren shimmer erdoor.

Hij is volledig dekkend in 1 laag, droogt snel op en blijft lang mooi op mijn nagels! Zeker een favoriet van mij!

Bestellink; Enchantra






Wat is jullie favoriete nagellak op dit moment? 
x




Geen opmerkingen:

Een reactie posten