vrijdag 13 juli 2012

Review; NYX round lipsticks


628 Tea rose, 630 Pumpkin pie, 616 Watermelon





lees verder...

Wat een leuke lipstick hulzen hé? Makkelijk te vinden in je stash doordat de kleur onderop te zien is, en bovenop staat netjes de naam en het nummer!




616 Watermelon, 628 Tea rose, 630 Pumpkin pie

Toen ik mijn stash ging opruimen kwam ik deze drie NYX round lipsticks tegen. Ik had ze een hele tijd geleden besteld, een of twee keer gedragen en weggelegd. ZONDE, wat een fijne lipsticks zijn dit.

Ik houd van lipsticks! In mijn 'lip lade' liggen dan ook veel verschillende kleuren en soorten. De laatste tijd heb ik erg last van velletjes op mijn lippen waardoor ik haast geen lipstick draag. Ik smeer met Carmex, EOS, Rosebud salve, Vaseline en noem maar op, ook scrub ik mijn lippen. Ik heb het idee dat niks helpt :(

Deze lipsticks van NYX zijn heel creamy, waardoor de velletjes haast niet opvallen bij mij. Wel is een nadeel van 'creamy' dat de kleur er bijna helemaal af is na iets te hebben gegeten of gedronken. Je moet het dus zeker geen probleem vinden om af en toe de kleur te moeten bijwerken. 



616 Watermelon


Over Watermelon heb ik weinig te zeggen. fijne lipstick maar niet mijn kleur, ik zelf vind de 'frosty' finish niet zo mooi.



628 Tea rose
Tea rose is een super mooie oud roze kleur, heel draagbaar. 





Als je op zoek bent naar een mooie nude kleur zou je zeker Pumpkin Pie eens moeten proberen!


Ik ben erg tevreden over de lipsticks en ga binnenkort nog een paar bestellen. ben jij dit ook van plan? zoek dan even naar swatches op internet want de kleuren die op de verkoop sites staan zijn nogal onduidelijk en soms best verschillend van de echte kleur.

Even een paar voor en nadelen;
Voordelen
  • Verkrijgbaar in heel veel kleuren
  • Fijne prijs van €2,75 bij Boozyshop 
  • Creamy
Nadelen
  • Te bestellen via internet, en sinds kort te koop bij douglas maar daar liggen dan prijzen hoger dan online.
  • Blijven niet lang zitten, bijwerken is nodig

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten