vrijdag 13 juli 2012

Dislikes






lees verder...



 

Rimmel Match Perfection Foundation met SPF 15 in 100 Ivory.


In de winkel leek de kleur perfect. Ook zou de foundation zich aanpassen aan je eigen huidskleur. SPF in een foundation vind ik altijd een pluspunt. Fijne verpakking, stevig glas met mooie blauwe dop. Het leek me een fijne foundation dus nam ik hem mee.

Jammer genoeg is deze foundation veel te oranje op mijn gezicht en vind ik hem niet fijn aanvoelen. Wel vond ik hem fijn in gebruik met een stippling brush omdat hij vrij vloeibaar is.

Ik kocht hem bij Kruidvat voor €12,99




 Catrice Perfect Adapt Concealer


Het leek mij een super handige concealer door het systeem. Draaien waardoor de concealer in het kwastje komt en gelijk aangebracht kan worden. Ook vond ik de verpakking erg netjes. Het kwastje is vrij breed en zacht. De concealer daarin tegen is dik en moeilijk uit te smeren. De concealer was binnen korte tijd uitgedroogd, ik snap niet zo goed waardoor dit is gebeurd. Toch ben ik blij dat ik hem heb kunnen proberen ondanks dat het geen succes was. Ik betaalde €3,99 voor deze concealer.

Ik zit eraan te denken om de 'NYX concealer in a jar' te kopen, hij lijkt me fijn en ik hoor er positieve dingen over.  

hebben jullie ervaring met deze concealer?



 Etos verfrissende oogmake-up remover

Ik gebruikte altijd de oogmake-up remover pads van de Hema die mij goed bevielen totdat de pads groen werden. Hierdoor ging ik opzoek naar een andere remover. Ik kwam deze budget remover van de Etos tegen en kocht hem voor €2,59. Ook dit product werkte niet voor mij. Oogschaduw verwijderen lukte nog wel, maar eyeliner en mascara kreeg ik er gewoon niet vanaf.

Welke remover gebruiken jullie?
 


 Kruidvat Droogshampoo

 

Ik heb zo’n hekel aan vet haar! Het liefst was ik mijn haar iedere dag, maar soms heb ik gewoon echt geen zin of tijd. Droogshampoo klonk ideaal! Ik besloot om eerst een budget variant te testen, de droogshampoo van kruidvat voor maar €1,99.

Pfoe, de geur vind ik echt niet fijn! Ook krijg ik de witte waas niet uit mijn bruine haar. Het effect is minimaal bij mij, en binnen een korte tijd helemaal verdwenen. Nee deze van de Kruidvat koop ik niet nog een keer, wel ga ik op zoek naar een andere die voor mij goed werkt. Misschien is het slim om deze keer een te kopen voor donker haar.

x

Let op; dit zijn mijn eigen ervaringen en meningen, iemand anders kan deze producten anders ervaren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten