zondag 15 juli 2012

Haar; Mijn verzorging op dit moment

Krullend, pluizend, klittend ....
Mijn favoriete haarproducten! + verzorging

lees verder..

Ik houd van haar dat schoon is, schoon voelt en lekker ruikt! Zelf heb ik krullend haar dat erg snel pluist en klit. Om te zorgen dat mijn haar zo min mogelijk pluist heb ik een aantal fijne shampoo's, conditioners en serums! Voor de klitten heb ik pas sinds kort een fijne oplossing gevonden.

Zoals op de foto te zien is, is mijn haar nu redelijk lang. Ik ben hier super blij mee! Nu is het natuurlijk belangrijk om het mooi en bij te houden.




Beide €8,99
Ik heb lang gezocht en veel merken getest. Krullen zijn lang niet zo mooi als ze pluizen dus was ik altijd op zoek naar de producten die het pluizen zouden verminderen. Na John Frieda geprobeerd te hebben hoef ik niets anders meer. dit is voor mij het merk wat het beste werkt. hierboven twee shampoos; Full Repair en een volume shampoo. Full Repair doet echt iets voor mijn haar, de volume shampoo doet te weinig om nog een keer te kopen. Soms wissel ik af met Dove Oil Care shampoo (vooral als ik haast of gewoon een luie dag heb)




Beide €8,99
Zonder een fijne conditioner voelt mijn haar droog en stug aan. Ik gebruik ook het liefst de conditioners van John frieda. Links de Root Awakening voor sterk en gezond haar. Erg fijn product met sterke eucalyptus geur, hier moet je wel van houden. Jammer genoeg is deze uit het assortiment.

Rechts de John Frieda Frizz-Ease Dream curls conditiner. Deze maakt mijn krullen heel zacht en zorgt ervoor dat ze niet pluizen.

Het nadeel aan John Frieda vind ik de prijs. €8,99 vind ik erg duur voor shampoo. Omdat ik de producten goed vind werken, en ik ze graag wil blijven gebruiken koop ik ze meestal wanneer er een actie is zoals 1+1 gratis of 40% korting.

Na het gebruiken van shampoo en conditioner verdeel ik nog serum in de punten van mijn handdoek droge haar. De taft styling balm maakt je krullen wat hard net zoals gel dat doet, wel blijven je krullen hierdoor de hele dag mooi zitten. Nu mijn Gliss Kur serum op is gebruik ik het IC olive serum wat mijn haar fijn verzorgt. Ik vind beide serums erg fijn! (Ik kocht de IC olive serum bij een afro shop)

Ik borstel mijn haar hierna als het nog iets vochtig is (mijn haar gaat erger pluizen als ik het borstel wanneer het droog is) met een Tangle teezer om eventuele klitten er zachtjes uit te halen. Met mijn oude borstel van de Hema deed dit erg zeer en trok ik veel haren uit, met de Tangle Teezer heb ik nergens last meer van! :)


Taft Styling balm, IC olive moisturizing shine serum, Gliss kur liquid silk gloss (anti-frizz)


Wat zijn jullie favoriete haar producten? 
x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten