dinsdag 31 juli 2012

Nagellak; 6x Rimmel London



Kijk verder...


Rimmel London 60 Seconds zegt;
Voor jou als drukke fashionista die van plezier houdt, telt elke seconde. Rimmel heeft dé oplossing voor extreem stijlvolle nagels in een handomdraai: de sneldrogende 60 Seconds Nail Polish is nu nóg sneller! Nu kun je supersnel de perfecte en modieuze kleuren aanbrengen, waardoor je meer tijd overhoudt voor andere leuke dingen . Rimmel combineert 60 seconds Nail Polish met een nieuw one-second Xpress™-kwastje met de sneldrogende ‘60 seconds’-formule. Met dit nieuwe, bredere en platte kwastje breng je in een laag in slechts één seconde de lak perfect aan.
Droogt in 60 seconden? Hm snel droogt hij wel, maar ik heb het idee dat hij even snel droogt als de lakjes uit de 'I love lasting finish' lijn.



Rimmel London LYCRA PRO professional finish zegt;
De nieuwe formule, die beter dan ooit is, van de beroemde LYCRA Pro nagellak is nu verrijkt met Pro Colour Memory en bevat een anti-vervagingskleursysteem om de kleur stralend en levendig te houden, tot wel 10 dagen lang.
Ik heb 1 potje nagellak van deze lijn en vind hem erg fijn. Hij dekt in 1 laag, straalt en blijft lang mooi. 10 dagen haalt hij niet, maar met een paar dagen ben ik ook tevreden omdat hij wel echt mooi blijft. Deze lakjes hebben een brede kwast waardoor je nagel in 1 keer bedenkt is, ik vind dit erg fijn. Vooral omdat hij in 1 laag dekt hoef je maar 1 keer over je nagels en ben je snel klaar.


 Nu de swatches...

Rimmel London '60 seconds' in de kleur; 819 Green with envy.
Erg mooie blauwe kleur met glans, dekt goed in 2 lagen. Lekker opvallend en vrolijk! Blijft 4 dagen mooi op mijn nagels.

€6,99 (vind ik persoonlijk best wat voor 8ml, Ook vind ik deze nagellak vergelijkbaar met de 'I love lasting finish' lakken die €4,99 kosten waardoor ik die liever koop)


Rimmel London 'I love lasting finish' in de kleur; 045 Misty jade
Zomers pastel kleurtje wat jammer genoeg niet goed te zien is op de foto. Dekt na 2 lagen en blijft ook een aantal dagen mooi op mijn nagels zitten!
€4,99


 Rimmel London 'I love lasting finish' in de kleur; 280 Sunshine
Yes! Deze kleur geel vind ik echt heel mooi, hierdoor ook gelijk mijn eerste nagellak die helemaal op is gegaan. Ook op deze foto heb ik twee lagen aangebracht.
€4,99


Rimmel London 'I love lasting finish' in de kleur; 025 Strawberry
Ik heb best een aantal roze lakjes maar vooral felle of hele lichte, geen een kwam bij deze kleur in de buurt! Deze dekt beter, na 2 lagen kan ik niet meer door de nagellak heen kijken, de gele en pastel blauwe hadden dit wel een beetje. Ik wilde geen 3 lagen aanbrengen omdat ik bang was dat het te dik zou worden.
€4,99


 Rimmel London 'LYCRA PRO professional finish' in de kleur; 400 Blue vogue
Over deze lak ben ik echt enthousiast! Fijne inhoud van 12ml, breed kwastje wat gemakkelijk lakt en de lak blijft super zitten. Ook de kleur vind ik heel mooi. Een echt donker blauwe die soms naar zwart neigt met een super glans. I LIKE! Deze lak kost €6,99... Ik wacht dus even op een fijne korting, want ik wil graag nog een aantal van deze lakjes!


Rimmel London 'I love lasting finish' in de kleur; 193 Black cherries
Als laatste nog een lasting finish lak! Ik heb er eigenlijk niet heel veel over te vertellen, echt een 'cherrie' kleurtje. Ik vind hem erg leuk, de kleur is gewoon weer eens even wat 'anders'
€4,99

And?
Ik ben erg tevreden over de lakjes van Rimmel London! De 'I love lasting finish' heeft een groot aantal super leuke zomerse kleuren! Blijven een aantal dagen mooi zitten, meestal na een dag of 3 lak ik ze heel dun even over en zo kan nog eens 3 dagen vooruit :)

De '60 seconds' lakken vind ik verder niet iets extra's hebben, voor mijn gevoel drogen ze even snel als de 'I love lasting finish' lakjes. Snel dus!

Ook de 'LYCA PRO professional finish' bevalt mij super! Ik vind het brede kwastje fijn lakken, en de glans is echt heel erg mooi.

Ik hoop dat er snel weer een leuke actie komt op de Rimmel London nagellak, ik zou graag een aantal 'I love lasting finish' & 'LYCRA PRO' lakjes aan mijn stash willen toevoegen!

Wat is jullie favoriete lakje van Rimmel London?
x


1 opmerking:

  1. bij de DA gaan de pro's eruit... ik had er 5 voor de helft v/d prijs ;-)

    BeantwoordenVerwijderen