zaterdag 4 augustus 2012

Shoplog; Nieuwe Action producten




lees verder...


Ik ben super handig, en laat ook nooit glazen vallen...

Vandaag moest ik even snel naar de Action voor wat extra glazen, jammer genoeg waren degene die ik wilde niet meer te koop. Wel was er een schap gevuld met een hele nieuwe lijn huid/verzorging -producten. Er zijn vier geur varianten te koop. Van elke geur is een body scrub, body butter, douchegel en geurstokjes te koop. 

Ik had haast dus was het snel alles bekijken, opendraaien en ruiken. Twee geuren vond ik een beetje neigen naar de geur van bijv. een wc verfrisser. De 'gele' lijn met de geur van mandarijn en grapefruit deed dit niet. ik vind deze geur echt heel lekker fris en zoet. De scrub en geurstokjes gingen mee naar huis!






Eerlijk gezegd gebruik ik maar zelden een scrub. Ik geef er niet graag veel geld aan uit omdat ik weet dat ik het niet vaak zal gebruiken. LUI heheh.

Deze rook toch wel erg lekker! €1,39 voor 500 gram is natuurlijk helemaal niks. Voor deze prijs, hoeveelheid en geur wilde ik hem wel proberen. 

De 'sea salt' scrub deeltjes zijn prima van grootte, niet te fijn of te grof! Ook voelt hij fijn op de huid. Ik ben erg tevreden over de scrub. prima prijsje, geur en hoeveelheid. Ik denk dat ik maandag nog even terug ga om nog eens goed de andere geuren te ruiken. 

Ingrediƫnten;
Sodium Chloride, Aqua, Sodium Laureth Sulfate (SLS), Parfum, Polysorbate-20, Xanthan gum, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Hexyl Cinnamal, Limonene, CL 19140 





Geurstokjes

Ook deze ruiken heerlijk zoet en zomers, ik betaalde er €1,98 voor. Ik kan nooit echt lekker ruikende geurstokjes vinden onder de €4,00 dus ben ik erg blij met deze.

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten