maandag 30 juli 2012

EOTD; Easy Purple




Kijk verder...


Wat begon deze dag slecht! Ik schrok wakker van een enorme knal, goedemorgen onweer. Het bleef de hele ochtend grijs buiten waardoor ik niet de vrolijkste look maakte. standaard bruin maar met een paars lijntje onder.

 Mijn favoriete foundation; Bourjois Healty Mix in kleur nummer 52  (€14,90)

Ik gebruikte het Essence smokey eye setje voor mijn wenkbrauwen + Hema gel en potlood

De paarse (shimmer) kleur die ik onder mijn oog gebruikte komt uit het palette van Bart Smit. Verder gebruikte ik de bruine (basis) kleuren uit het 'Oh So Special' palette van Sleek. Ik gebruikte een Waterproof eyeshadow van Gosh in een beige kleur voor onder mijn wenkbrauw en in mijn ooghoek

Ik koos voor een donker blauwe eyeliner! Namelijk de 'C01 Nautica' van Catrice uit de Cruise Couture lijn.

Blush kwast; Catrice
Wenkbrauw potlood + Oogschaduwkwast + Blending Kwast; Hema
Stippling brush (fake MAC); Ebay, ik kocht deze omdat ik graag een keer een stippling brush wilde uitproberen. Deze was goedkoop en zag er goed uit. hij werkt erg fijn maar, laat wel veel haren los!



Ik koos ervoor om de 'Superstay 24 color' van Maybelline in de kleur '510 red passion' eens goed te testen. De kleur vind ik echt prachtig, ook op mijn lippen vind ik hem erg mooi. Ik werkte hem na 2 uur iets bij met de balsem omdat hij echt te droog aanvoelde. daarna at ik een broodje waarna ik alleen nog een 'lip'lijntje over had :(  Mooi product, persoonlijk gebruik ik toch liever een 'normale' lipstick.
€13,99

Hm, toch weer een rustige look, de volgende word zeker wat kleurrijker!
x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten