vrijdag 27 juli 2012

Action, verbouwen & een kat


lees verder..



Als het goed is word vanaf 4 augustus de bank gesloopt door deze lieve kitten! Zelf ben ik opgegroeid met veel dieren. Nu woon ik op 2 hoog zonder huisdieren. Omdat mijn vriend lange dagen werkt en ik dus veel alleen ben hebben we besloten (na hem een aantal keer lief aan te hebben gekeken) om een kat te nemen :) Ik heb nu de hele vakantie om hem te leren wat wel en niet mag, daarna ga ik halve dagen naar school waardoor hij niet lang alleen hoeft te zijn.


Verbouwen
Deze week gaan we bezig met een bar 'bouwen' ,een nieuwe kast, bank en natuurlijk opruimen en kabels wegwerken. Kitten-proof !








Ik ben natuurlijk overal al aan het kijken voor leuke speeltjes, kleedjes en een mooie krabpaal! vandaag kwam ik in de action voer/water bakjes tegen voor maar €0,60 en een fleece kleedje voor €0,90! Dat zijn leuke prijzen :) Natuurlijk liep ik nog wel even langs de vakken met beauty spulletjes. ik kwam dit doosje met 3 kleuren oogschaduw tegen en vond de kleuren erg leuk (ook te koop in blauw, grijs en roze variant) en een 'Heat Defense Therapy' conditioner van Dove.

€1,79



€0,75

Ziet er goed uit toch? De oogschaduw voelt fijn en zacht aan. Ik ga deze morgen zeker uit proberen en ben benieuwd of ze netjes blijven zitten.

Wat vinden jullie van het budget merk MAX van de action?
x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten