woensdag 11 juli 2012

Shoplog; Catrice 50% korting

lees verder...

links; 390 top of the cops, rechts; 510 in love with hulk, boven; 280 heidi plum, onder; 270 grey's philosophy

Ik hoorde dat de Kruidvat al was begonnen met het vernieuwen van het Catrice assortiment. Dit betekend dat er 50% korting komt op producten die eruit gaan!

010 riviera rose & 040 pacific beauty


Gelukkig was dit ook het geval in de kruidvat bij mij in het dorp. Ik begon mijn mandje te vullen, en besloot niet meer als €20 uit te willen geven. Toen keek ik eens goed naar wat ik in mijn mandje had liggen, wat zou ik echt gaan gebruiken? wat heb ik nodig & wat wil ik echt graag? Hierdoor kon ik veel terug leggen en kwam ik uit op een bedrag van €19,15

Ik ben blij dat ik een paar mooie oogschaduw mono's van Catrice erbij heb, en ben echt benieuwd naar de multicolor blush!

boven; 050 apricot smoothie onder; 020 peach sorbet

Wat ik betaalde;

  • nagellak   €2,49 ---> €1,25
  • lipgloss;   €3,79 ---> €1,90
  • defining duo blush;   €3,49 ---> €1,75
  • multicolor blush;      €3,99 ---> €2,00
  • oogschaduw mono;    €2,79 ---> €1,40

140 peach boy




630 hey, dirty-lilah!


Gaan jullie van deze kortingen profiteren, of wachten jullie liever de nieuwe collectie/producten af?
x

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke spulletjes! Ik wist niet dat er 50% korting was. Morgen maar even lekker shoppen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zou ik zeker doen, hoop dat je wat leuks kunt vinden!

    BeantwoordenVerwijderen