zaterdag 7 juli 2012

Review; Catrice shimmery oogschaduw mono’s

Ik hou van korting! Als ik ergens sale of korting lees moet ik even kijken. Het is niet dat ik dan per se ook iets kopen wil, maar even kijken doe ik graag. Je weet maar nooit! Deze keer was de kortingsbak van de Trekpleister aan de beurt.
lees verder...

Eigenlijk kan ik nooit wat vinden in de kortingsbak van de Trekpleister in mijn dorp en loop dan maar snel door naar Kruidvat omdat daar meestal meer is. Deze keer was anders, er lagen erg veel mono’s van Catrice in de bak! Ik vond dat ik nog wel wat basiskleuren en highlighters erbij kon hebben in mijn stash. Het was moeilijk om het bij drie kleurtjes te laten omdat ze allemaal toch wel erg mooi waren en nu werden verkocht voor maar €1 !

(met oogschaduwbasis v.l.n.r. I love champagne - Welcome tot miami peach - My souvenir from moon) 

060 I love Champagne; Mooi als highlighter (met shimmer). Iets minder gepigmenteerd dan de matte mono’s van Catrice.
  
100 Welcome to miami peach; Een zacht roze shimmery kleur.  

120 My souvenir from moon; Deze kleur lijkt in het doosje iets apart wat komt door de shimmer. Aangebracht is het een mooie bruine kleur. Fijn te blenden in de crease voor een rustige ooglook.


(zonder oogschaduwbasis v.b.n.o. I love champagne - Welcome tot miami peach - My souvenir from moon)

Ik ben erg blij met deze oogschaduws en raad ze zeker aan! Voor een euro kon ik ze natuurlijk niet laten liggen, normaal kosten ze €2,79 per stuk. Ondanks dat I love Champagne minder goed kleur afgeeft ben ik tevreden over deze mono’s. Ook de verpakking vind ik netjes, fijn op te stapelen en je ziet meteen de kleur. In de bak vond ik ook een paar flesjes Sally Hansen Nail Hardener afgeprijsd van €6,95 naar €3,50. Ik hoorde positieve berichten over deze nagelverharder, dus nam ik hem mee omdat mijn Trind hardener op is en ik toch een goedkopere wil proberen. Hier later meer over..  

Wat vind jij van de Catrice oogschaduw mono’s ?
x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten