maandag 9 juli 2012

KOOPJES! Kruidvat, Trekpleister en The Body Shop online




Yeah, ik las over de online sale bij The Body Shop. Eerlijk gezegd koop ik niet vaak producten bij The Body Shop, dit komt vooral omdat er geen shop in de buurt zit. De producten zijn voor mij best prijzig waardoor ik altijd even goed moet nadenken. Wat wil ik echt graag?
lees verder...


Ik kocht in de sale van de originals de ‘Passionfruit Cleansing gel’.
Een vetvrije gel die de huid mild reinigt, en onzuiverheden en overtollig vet verwijdert zonder de huid uit te drogen. Laat de huid schoon, zacht en opgefrist aanvoelen.

En van de limited editions een ‘Pink Grapefruit body’ puree.
Een koele, verfrissende, vederlichte vochtregulerende gel, die snel door de huid wordt geabsorbeerd en haar de hele dag zacht, soepel en verzorgd houdt. Geschikt voor normale huid.
links; Body puree rechts; Cleansing gel

Allebei afgeprijsd van €6 naar €4 euro. De body puree heeft een duidelijke geur, ik houd van Grapefruit en vind de sterke geur fijn. Ik zou zeker even op de site van The Body Shop kijken! Ook bodybutters zijn in de sale al vanaf €10 te koop.

Tip: Maak kennis met onze producten en krijg 20% korting op je eerste bestelling & gratis verzending t.w.v. € 5,-!*
Vul deze code onderaan in bij je winkelmandje:
WELKOM1207
Geldig tot 31 Juli



C01 Precious Nectar & C03 Virgin Forest

Toen ik vandaag de Trekpleister inliep zag ik dat de nieuwe limited edition 'Coolibri' van Catrice er was. Wat een super vrolijke kleuren! Nadat ik alles eens goed bekeken had bleven er twee eyeshadow pencils over. Ik vond de colour refreshing lipbalm niet heel speciaal. Wel vind ik de verpakking van de producten erg leuk. De twee eyeshadow pencils nam ik mee. Jammer genoeg staat blauw niet mooi bij mijn ogen, als deze kleur bij jou wel staat zou ik zeker eens naar 02 Birds Flying High gaan kijken! Een mooie opvallende blauwe kleur die er echt uitspringt.  
De eyeshadow pennen kosten €3,49 per stuk.


Ik ben helemaal weg van de kleuren! En ze blijven echt supergoed zitten, na wat wrijven en handen wassen zaten de kleuren nog prima op mijn hand.





Gelukkig ben ik ook nog even snel de Kruidvat in gelopen want in de kortingsbak vond ik vier mooie waterproof eyeshadow pennen van GOSH. Ik betaalde €2,50 per stuk. De oude prijs weet ik niet. De nieuwe mineral eyeshadow pencils van Gosh kosten €7,99 dus ik ga er vanuit dat de oude prijs hierbij in de buurt zou hebben gelegen.
v.b.n.o; love that beige, love that brown, love that violet, love that purple.
Ik kan niet wachten om deze pencils te gaan gebruiken! Dus binnenkort kunnen jullie een look verwachten :)




Ook was ik nog op zoek naar een fijne matterende poeder, zonder dat je er een duidelijk poeder-hoofd van krijgt. Ik had al fijne berichten over deze poeder van Maybelline gelezen maar liet hem toch steeds liggen omdat de prijs mij tegenhield (€11,99).


De Maybelline dream mat powder heeft in veel drogisterijen een 50% korting sticker gekregen. Een mooie kans dus om hem uit te proberen voor een fijne prijs van 6 euro.
Het idee dat de deksel van mijn poederdoos vanzelf in mijn tas los zou gaan en de poeder door mijn tas zou liggen vind ik vreselijk! Gelukkig sluit de deksel van deze poeder stevig, ook het spiegeltje onderin is een pluspunt.


   
x                             

Geen opmerkingen:

Een reactie posten