zondag 22 juli 2012

Huidverzorging; Biodermal & Embryolisse




lees verder...


 At first! de Biodermal P-CL-E crème


Wat belooft deze creme ?

    De crème zegt geschikt te zijn voor alle huidtypen. Ikzelf denk dat deze crème niet heel fijn is wanneer je een redelijk vette huid hebt omdat de crème zelf nogal een rijke textuur heeft. Wel kan hij gebruikt worden voor droge plekjes over het hele lichaam.


    • Biodermal heeft PCLE crème speciaal ontwikkeld om de huid met speciale behoeften te herstellen en te stimuleren.
    • Biodermal PCLE crème ondersteunt het natuurlijk herstellend vermogen van de huid. PCLE crème is speciaal ontwikkeld voor de huid die wat extra ondersteuning kan gebruiken.
    • PCLE crème spoort de huid aan om zelf weer in actie te komen. Dankzij de lichaamseigen werkstoffen en natuurlijke extracten in PCLE crème wordt het natuurlijk herstellend vermogen van de huid gestimuleerd.
    • Daarnaast neutraliseert PCLE crème schadelijke invloeden van buitenaf. De huid kan zo op een natuurlijke manier weer in balans komen.

    Verder…

    • PCLE crème is perfect als dagcrème en als voedende nachtcrème te gebruiken.
    • PCLE crème is verzachtend en biedt de huid een intensieve hydratatie.
    • De PCLE crème is bijzonder weldadig en verzorgt intensief, waardoor de huid weer in conditie komt en comfortabel en glad aanvoelt.
    • PCLE crème is een rijke crème. De volle textuur kan voor bepaalde huidtypen overdag wat ‘vet’ aanvoelen en de huid ongewenst doen glimmen. Voor deze huidtypen adviseren wij PCLE crème ’s nachts te gebruiken als intensief herstellende verzorging.
    • Je kunt PCLE ook als aanvullende crème gebruiken enkel wanneer je huid wel wat extra ondersteuning kan gebruiken.
       
    Zo zo, dit is nogal wat!
    Ik heb geen ‘probleem huid’, alleen gevoelige rode wangen, af en toe droge plekjes en kleine littekentjes. Ik twijfelde om de crème te kopen omdat deze crème misschien wel teveel van het goede zou zijn. Ook de prijs vond ik iets om over na te denken. Toen de crème een week later in de aanbieding was voor €16 (voor dit bedrag kocht ik ook mijn vorige dagcrème) besloot ik om hem te kopen. 

    Vind ik hem fijn?  
    Jazeker, Hij verzorgt mijn huid heel goed, vervaagt littekentjes en mijn wangen waren na een aantal keer smeren al duidelijk minder rood en gevoelig. Ik vind de crème een fris, zacht en voedend gevoel geven. Overdag gebruik ik maar een dun laagje omdat hij vrij vol is. Als ik hem als nachtcrème gebruik smeer ik iets meer.  Hij ruikt wel iets naar zalf maar ik vind het zeker niet vies.

    Hij is niet zuinig in gebruik, dit vind ik best een nadeel. Vooral omdat de crème redelijk wat kost! Ik gebruik hem dus alleen in periodes wanneer mijn huid iets extra’s nodig heeft.

    Ik vind de verpakking netjes, matglazen potje met zilveren deksel zonder onnodige teksten of versieringen.  
    De 50ml crème kost €23,50, ik betaalde €16 tijdens een aanbieding van  30%

     

    Waar bestaat deze creme uit ? 

    Hoofdingrediënt
    Ceratonia extract, bindweefselproteïnen, vitamine E, verzachtende oliën en wassen en glycerine.

    verder:
    - het plantaardige Ceratonia extract: dit vormt een dun zacht beschermend laagje op je huid en zorgt voor intensieve hydratatie
    - natuurlijke glycoproteïnen (bindweefselproteïnen): deze werken revitaliserend, regenererend en stimulerend op de biologische processen in de huid
    - de krachtige anti-oxidant vitamine E
    - verzachtende oliën en wassen
    - glycerine: hydrateert





    Embryolisse lait-creme concentre  
    Een verzorgende en hydraterende gezichtscreme voor alle huidtypes

    Wat belooft deze créme?

    combinatie van natuurlijke ingrediënten met bewezen goede eigenschappen, een rijke hoeveelheid vetzuren en vitamines geven de huid alle benodigde voedingsstoffen en hydratatie die zo nodig zijn voor het evenwicht van de huid. De hydrolipidelaag van de huid (de natuurlijke barrière die de huid beschermt tegen invloeden van buitenaf) kan zodoende herstellen. Lait-Crème Concentré stimuleert tevens de celvernieuwing. De huid voelt weer soepel, glad en elastisch aan wanneer zij is gehydrateerd, gevoed en gerepareerd door deze crème. Tekenen van droogheid en irritatie verdwijnen en de huid wordt rustig. De romige textuur van de crème laat een dunne, satijnzachte film achter, zelfs op de droge huid.

    Hoe gebruiken?
    Iedere morgen en/of avond aanbrengen op een schone, droge huid. Zachtjes inmasseren en laten intrekken. De crème kan ook gebruikt worden om de huid te reinigen of om make-up te verwijderen, maar ook als een masker, aftershave crème of als een baby-care product.

    Een crème die eerder alleen in Parijs verkrijgbaar was. Het zegt toch wel iets als visagisten van over de hele wereld speciaal naar Parijs reisden om deze crème te halen. Voor €16.99 bestelde ik hem bij byBG.

    Wat vind ik?  
    Als eerste vind ik het fijn dat deze crème in een tube zit, je hoeft dus niet elke keer met je vingers door een potje (crème onder je nagels). Ook is de crème fijn te verdelen over mijn gezicht en heb ik dus niet veel product nodig. Ook de geur is niet storend en overheersend. Hij trekt snel in en laat een gezond glansje achter. Ik vind de crème erg fijn en ook zeker het geld waard. Ik gebruik hem elke dag (behalve in de periodes dat ik de Biodermal crème nodig heb) en doe lang met de tube. De crème is niet op dieren getest!

    Samenstelling
    verzachtende olie en natuurlijke, actieve ingrediënten: Karitéboter, bijenwas, aloë vera en soja-eiwitten. Symdiol 68T (een conserveermiddel zonder parabenen) Dit product heeft een uitgebalanceerde samenstelling om de kans op mogelijke allergische reacties te minimaliseren.

    INGREDIËNTEN;

    AQUA. PARAFFINUM LIQUIDUM. STEARIC ACID. GLYCERYL STEARATE. TRIETHANOLAMINE. CERA ALBA. CETYL PALMITATE. BUTYROSPERMUM PARKII. STEARETH-10. POLYACRYLAMIDE C13-14 ISOPARAFFIN, LAURETH-7. PROPYLENE GLYCOL, HYDROLYZED SOY PROTEIN, ALOE BARBADENSIS. 1,2-HEXANEDIOL, CAPRYLYL GLYCOL. TROPOLONE. PARFUM.COS 


    Op mijn hand; 

    Links; Biodermal, Rechts; Embryolisse
    Uitgesmeerd, Links; Biodermal, Rechts; Embryolisse

     

    x

    Geen opmerkingen:

    Een reactie posten